15/07/21 (18.00)

Enigmas científicos

El mundo está lleno de misterios que parecen imposibles de explicar. Pero, mira por dónde que la ciencia los resolverá. Os proponemos el reto de averiguar algunos enigmas científicos con nosotros, como porqué dormir en el suelo nos puede salvar de ser aplastados por un grupo de elefantes o cómo es posible que unas velas apagadas se fundan en una casa que no está encantada.

Día: 15/07/2021
Lugar: Biblioteca Sant Ildefons
A cargo del personal de la Biblioteca
Público: niños y niñas entre 6 y 11 años
Participación: Aforo limitado. Inscripciones a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directamente en el formulario en línea.

15/07/21 (18.00)

Enigmes científics

El món està ple de misteris que semblen impossibles d’explicar. Però, ai, carai, que la ciència els resoldrà. Us proposem el repte d’esbrinar alguns enigmes científics amb nosaltres, com ara perquè dormir al terra ens pot salvar de ser aixafats per una colla d’elefants o com és possible que unes espelmes apagades es fonguin dins una casa que no està encantada.

Dia: 15/07/2021
Lloc: Biblioteca Sant Ildefons
A càrrec del personal de la Biblioteca
Públic: infants entre 6 i 11 anys
Participació: Aforament limitat. Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directament al formulari en línia.