12/07/21 (18.00)

Club de lectura infantil: "Un estiu amb L'Agus i els monstres" (2a sesión)

Vive un verano lleno de juegos, lecturas y diversión. Inscríbete en el Club de lectura infantil de la Biblioteca Marta y nos lo pasaremos genial. Descubriremos a los personajes de “L’Agus i els Monstres” y “Bitmax & Co”.

Días: lunes 12 y lunes 19 de julio
A cargo de: personal de la Xarxa de biblioteques de Cornellà
Público: Niños y niñas entre 7 y 10 años
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Marta Mata

12/07/21 (18.00)

Club de lectura infantil: "Un estiu amb L'Agus i els monstres" (2a sessió)

Viu un estiu ple de jocs, lectures i diversió. Inscriu-te al Club de lectura infantil de la Biblioteca Marta i ens ho passarem genial. Descobrirem els personatges de “L’Agus i els Monstres” i  “Bitmax & Co”.

Dies: dilluns 12 i dilluns 19 de juliol
A càrrec de: personal de la Xarxa de biblioteques de Cornellà
Públic: Infants entre 7 i 10 anys.
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Marta Mata

12/07/21 (19.00)

Club de lectura "Pequeños proyectos, grandes libros": "Hamnet", de Maggie O'Farrell

La Red de Bibliotecas de Cornellà ha organizado un club de lectura en cada biblioteca bajo el lema “Un verano de novela”. En la Biblioteca Sant Ildefons “Pequeños proyectos, grandes libros” es un club que se mueve bajo el hilo conductor de editoriales, todas ellas de proximidad, que han enriquecido el panorama literario de los últimos años con sus excelentes propuestas.

Este mes nos reuniremos para hablar sobre “Hamnet”, de Maggie O’Farrell (L’Altra Editorial) que recibió el Women’s Prize de narrativa (2020). Se trata de una íntima recreación del “Hamlet” de Shakespeare llena de intimidad, una lectura cautivadora y emocionalmente sobrecogedora.

Día: 12/07/2021
Lugar: Biblioteca Sant Ildefons
A cargo de Ester Bueno (dinamizadora cultural)
Público: jóvenes y adultos
Participación: Aforo limitado. Inscripciones a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directamente en el formulario en línea.

12/07/21 (19.00)

Club de lectura "Petits projectes, grans llibres": "Hamnet", de Maggie O'Farrell

“Petits projectes, grans llibres” és un club que es mou sota el fil conductor d’editorials de proximitat, que han enriquit el panorama literari dels darrers anys amb les seves propostes.

Aquest mes ens reunirem per parlar sobre “Hamnet”, de Maggie O’Farrell (L’Altra Editorial) que va rebre el Women’s Prize de narrativa (2020). Es tracta d’una íntima recreació del “Hamlet” de Shakespeare plena d’intimitat, una lectura captivadora i emocionalmente colpidora.

Dia: 12/07/2021
Lloc: Biblioteca Sant Ildefons
A càrrec d’Ester Bueno (dinamitzadora cultural)
Públic: joves i adults
Participació: Aforament limitat. Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directament al formulari en línia.