07/07/21 (17.00)

Club de deberes

Cada miércoles os proponemos dedicar un rato a repasar los temas del colegio y hacer los deberes de verano. Si lo necesitáis, estaremos encantados de guiaros.

Días: miércoles de julio y agosto
Hora: 17.00 h
Lugar: Biblioteca Sant Ildefons
A cargo del personal de la Red de Bibliotecas de Cornellà
Público: Niños y niñas entre 6 y 11 años
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directamente en el formulario en línea.

07/07/21 (17.00)

Club dels deures

Cada dimecres us proposem dedicar una estona a repassar els temes de l’escola i fer els deures d’estiu. Si ho necessiteu, estarem encantats de guiar-vos.

Dies: dimecres de juliol i agost
Hora: 17.00 h
Lloc: Biblioteca Sant Ildefons
A càrrec del personal de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà
Públic: Infants entre 6 i 11 anys
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directament al formulari en línia.

07/07/21 (18.00)

Storytime for babies: "Mousy and the big red ball"

En Mousy té un munt de joguines, però de totes la que més li agrada és una gran pilota vermella que ha perdut. Ajudem-lo a trobar-la en aquesta hora del conte en anglès per als més petits de la casa.

A càrrec de: Kids & Us
Públic: Infants entre 6 i 36 mesos acompanyats per un adult. (Màxim un adult per bombolla de convivència)
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Marta Mata

07/07/21 (18.00)

Storytime for babies: "Mousy and the big red ball"

Mousy tiene un montón de juguetes, pero el que más le gusta es una pelota roja que ha perdido. Ayudamos a encontrarla en esta hora del cuento en inglés para los más pequeños de la casa.

A cargo de: Kids & Us
Público: Niños y niñas entre 6 y 36 meses acompañados por un adulto. (Máximo un adulto por burbuja de convivencia)
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Marta Mata

07/07/21 (19.00)

CLUB DE LECTURA: Un estiu de novel·la - "Canto jo i la muntanya balla" d'Irene Solà

Us proposem tornar a trobar-nos per fer allò que més ens agrada: parlar de llibres amb tots vosaltres. Podreu descobrir autors i autores de rabiosa actualitat que han sorprès la crítica i els lectors i que volem donar a conèixer a la nostra ciutat.

A càrrec de: Gracia Pérez Cortés (gestora i redactora cultural)
Públic: Joves i adults
Aforament limitat. Oberta la llista d’espera

07/07/21 (19.00)

CLUB DE LECTURA: Un verano de novela - "Canto yo y la montaña baila" de Irene Solà

Os proponemos volver a encontrarnos para hacer aquello que más nos gusta: hablar de libros con todos vosotros. Podréis descubrir autores y autoras de rabiosa actualidad que han sorprendido la crítica y los lectores y que queremos dar a conocer en nuestra ciudad.

A cargo de: Gracia Pérez Cortés (gestora y redactora cultural)
Público: Jóvenes y adultos
Aforo limitado. Abierta la lista de espera