06/07/21 (18.00)

Laboratori: Video[joc]

Pot la literatura saltar al món dels jocs? Hi ha un espai on els contes i la tecnologia s’uneixen? Podem experimentar i remirar noves formes d’entreteniment?Farem un Club de Video[joc] de tres sessions on convidem a les famílies a jugar, experimentar i reflexionar sobre altres formes de relacionar-nos amb la ficció digital.

A càrrec de: Personal de la Biblioteca
Públic: Infants a patir de 10 anys
Aforament limitat. Inscripcions obertes
** Porteu els vostres auriculars de casa.

Activitat impulsada des de la Xarxa de Biblioteques Municipals de Barcelona en col·laboració amb el CCCB amb l’objectiu de crear propostes de dinamització de la cultura del videojoc.

06/07/21 (18.00)

Laboratorio: Vídeo[juego]

¿Puede la literatura saltar al mundo de los videojuegos? ¿Hay algún espacio donde los cuentos y la tecnología se unen? ¿Podemos experimentar y remirar nuevas formas de entretenimiento? Haremos un Club de Vídeo[juego] de 3 sesiones donde invitamos a las familias a jugar, experimentar y reflexionar sobre otras formes de relacionarnos con la ficción digital.

A cargo de: Personal de la Biblioteca
Público: Infants a patir de 10 anys
Aforo limitado. Inscripciones abiertas
** Traer vuestros auriculares de casa.

Actividad impulsada des de la Red de Bibliotecas Municipales de Barcelona en colaboración con el CCCB con el objetivo de crear propuestas de dinamización de la cultura del vídeojuego.

06/07/21 (19.00)
Sessió Virtual

CLUB DE CONVERSA EN ANGLÈS: “Speaking Club” (20/23)

Us proposem trobades en línia per practicar la conversa en anglès dins d’un grup dirigit per una professora d’anglès acreditada. A partir d’activitats senzilles podreu millorar els vostres recursos de forma natural, ja que treballarem vocabulari específic i expressions per a diferents situacions específiques de manera fluida i relaxada.

Plataforma virtual: Zoom Pro
A càrrec de: Conchi Estévez Checa (English teacher of Proficiency Michigan University – EEUU)
Públic: Joves i adults
Participació: Inscripció prèvia