30/06/21 (18.00)

Va de contes: "La granja no dorm"

El nostre conte comença quan canta el gall i desperta el dia, el sol surt a dalt del cel i saluda a tothom amb la seva escalfor. El nostre conte comença quan la gallina Paulina pon un ou i, feliç, entre tombarelles i petons, es passeja per la granja ensenyant-lo a tothom: a la vaca Miquela, que fa molta pudor; a l’ovella Ximena que, alerta, mossega; al conill Ramon, que de tan poruc ni li veig els ulls… Un dia especial que tots els animals de la granja compartiran amb alegria fins que l’ou… ooooooooooh, desapareix! On s’ha ficat? Entre tots el volem trobar. Esperem que no es trenqui, que és molt delicat!

A càrrec de: Ada Cusidó (narradora)
Públic: Infants a partir de 3 anys acompanyats per un adult. (Màxim un adult per bombolla de convivència)
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Marta Mata

30/06/21 (18.00)

Va de cuentos: "La granja no dorm"

Nuestro cuento empieza cuando canta el gallo y despierta el día, el sol sale en lo alto del cielo y saluda a todo el mundo con su calor. Nuestro cuento empieza cuando la gallina Paulina pone un huevo y, feliz, entre volteretas y besos, se pasea por la granja enseñándolo a todo el mundo: a la vaca Miquela, que hace mal olor; a la oveja Ximena que, alerta, muerde; al conejo Ramon, que de tan miedoso ni se le ven los ojos… Un día especial que todos los animales de la granja compartirán con alegría hasta que el huevo… ooooooooooh, ¡desaparece! ¿Dónde se ha metido? Entre todos lo queremos encontrar. Esperamos que no se rompa, ¡qué es muy delicado!

A cargo de: Ada Cusidó (narradora)
Público: Niños y niñas a partir de 3 anys acompañados por un adulto. (Máximo un adulto por burbuja de convivencia)
Participación: Inscripcionse a través de la Biblioteca Marta Mata