UN ESDEVENIMENT DIFERENT

Una trobada fascinant d’històries, poesia, públic i artistes de la paraula. L’esdeveniment per crear, riure, reflexionar. L’ocasió perfecta per apropar-nos a la literatura i la tradició oral. En definitiva, una trobada per gaudir d’estar junts i somiar desperts.

10.30 h
QUÈ ESTÀ PASSANT A LA BIBLIOTECA?
Joc de pistes poètic

Alguns llibres han desaparegut i ningú els troba. On estaran? Els buscarem tots junts corrent espais de la biblioteca on potser mai has estat.

A càrrec de: Irma Borges
Públic: Infants de 6 anys o més

Participació: Inscripció presencial a la Biblioteca Teresa Pàmies, per correu electrònic (b.cornella.tp@diba.cat) o per telèfon (936 345 502)

11.00 h
CASES, COLORS I CANÇONS
Sessió de contes per a nadons

Voleu saber com construïm les cases? Qui viurà a la casa rosa? i dins la casa blava? I dins la verda? Qui sap si a la fi, cantant i fent música podran els protagonistes d’aquesta història viure plegats?

Lloc: Sala Infantil
A càrrec de: Violeta Antó
Públic: Infants de 0 a 3 anys amb un màxim d’un acompanyant

11.15 h
LLIURAMENT DE PREMIS DEL JOC DE PISTES POÈTIC

Els reptes del joc de pistes poètic arriben fins al pati, on s’entregaran els premis.

11.30 h
L’HOME DE LES 7 MÀSCARES
Sessió de contes per a infants

L’home de les set màscares necessita una màscara diferent cada dia per amagar la por de ser ell mateix. Una nit un lladre entra a casa i les hi roba totes set, l’home descobrirà llavors la importància de no amagar-se.

A càrrec de: Elena Codó
Públic: Infants de 5 anys o més

12.30 h
CUENTOS DIVERSOS DEL MUNDO
Sessió de contes per a públic familiar

Una sessió de contes i llegendes sobre la diversitat de cultures, mentalitats, costums i gustos. Relats portat des de diferents racons del món per delectar el públic infantil i familiar.

A càrrec de: Willo Arunategui i Pau Peralta
Públic: Familiar

TALLER: QUADERN POÈTIC
Taller per a públic familiar

Iniciació a l’enquadernació, al format llibre i la seva materialitat a partir de diferents llibres de poesia. Creació i enquadernació d’un quadern d’art poètic, desplegable i tridimensional.

Lloc: Pati exterior
A càrrec de: Marta Soley (Dolça Llibreta)
Públic: Familiar i infants de 7 anys o més acompanyats d’un adult

TOCA’M EL CUPLET
Sessió de contes per a avis

Remena nena, El vestit d’en Pasqual, Jo vull ser miss i més cuplets, ens ajudaran a imaginar i participar del món picaresc i grotesc que viuen uns personatges molt agosarats.

A càrrec de: Mònica Torra
Públic: Gent gran

TALLER: CONSTEL·LACIÓ DE POEMES DE SALVAT-PAPASSEIT
Taller per a públic familiar

Per encomanar l’esperit entusiasta i imaginatiu d’en Joan Salvat-Papasseit, els infants participaran en un taller creant una bonica constel·lació de poemes.

Lloc: Espai Cortina (planta baixa)
A càrrec de: Martina Escoda
Públic: Familiar i infants de 8 anys o més acompanyats d’un adult

17.00 h
CANTA I BALLA EL CONTE!
Espectacle de contes per a públic familiar

Els culs més inquiets podran canta i ballar alhora que gaudiran d’una bonica història relacionada amb cada ball i cada cançó.

A càrrec de: Vivim del Cuentu
Públic: Infants de 5 anys o més

18.00 h
ABRAÇA LA PARAULA
Lectura de textos literaris amb suport audiovisual

Dotze pinzellades sobre el pintor Edward Hopper. Dotze autors que posen la paraula al servei dels colors de cada quadre.

A càrrec de: Grup d’Aut@rs de Cornellà

18.00 h
MIOLS DE LLÒBREG.GAT
Recital de poesia escència en format “slam”

Proposta escènica de poesia punyent en català realitzada a dos veus.

Lloc: Espai d’adults (primera planta)
A càrrec de: Paula González i Carles Krustaci

18.30 h
A QUIEN CORRESPONDA
Sessió de narració oral

Un espectacle que dona peu a una sèrie d’històries de les quals l’autor fa reflexions sobre les coses que el preocupen.

Lloc: Terrassa de la biblioteca
A càrrec de: José Manuel Garzón

19.30 h
AFÀSIA
Recital de poesia i música electrònica

Afàsia és un projecte en que la cultura punk, el hip hop, el techno i la poesia convergeixen en un sol espai.

Lloc: Pati exterior
A càrrec de: Paula S. Piedad (poeta) i Alexander Romero (músic i compositor)

Views: 49

Dia