T’atreveixes a mirar per aquella porta del teu interior que sempre està tancada? El moviment surrealista ha explorat l’expressió del nostre inconscient i en aquest taller descobrirem algunes pràctiques per a conèixer millor la nostra personalitat profunda. A través de la interpretació dels somnis (Freud), l’escriptura automàtica (André Breton), el mètode paranoicocrític (Dalí) i altres pràctiques d’exploració del subconscient intentarem entrar en les cambres menys explorades de la nostra psicologia per a conèixer-nos millor a nosaltres mateixos/mateixes i trobar detalls de la nostra personalitat que no teníem presents.

Activitat inclosa dins el programa Commemora 2024: celebrem el centenari del moviment surrealista.

Lloc: Biblioteca Clara Campoamor (Sala polivalent)
A càrrec: d’Efrem Gordillo, professor de filosofia
Públic: Adults
Participació: Inscripció a través de la Biblioteca Clara Campoamor o mitjançant el formulari en línia.

Views: 1

Dia