Ràdio Cornellà ofereix, dins la seva programació diària, ‘L’Entrevista’, un espai de reflexió, actualitat, difusió i sensibilització que dóna veu a diferents protagonistes de la ciutat, com ho són les biblioteques.
Un divendres al mes, a les 13:30h, aquest programa compta amb la presència d’alguna de les cinc biblioteques que conformen la xarxa municipal de Cornellà, des d’on fan recomanacions lectores i parlen de nous projectes i activitats que poden ser d’interès per al conjunt de la ciutadania. Durant uns trenta minuts, els llibres i la lectura s’apoderen del micròfon i es comparteixen serveis oferts i experiències diverses.
I tot, sempre amb la bona companyia de persones convidades que expliquen en primera persona activitats que es duen a terme a les biblioteques, com poden ser les contacontes, les moderadores de clubs de lectura o les guies de rutes literàries, entre d’altres.
Impactes: 63