El nostre conte comença quan canta el gall i desperta el dia, el sol surt a dalt del cel i saluda a tothom amb la seva escalfor. El nostre conte comença quan la gallina Paulina pon un ou i, feliç, entre tombarelles i petons, es passeja per la granja ensenyant-lo a tothom: a la vaca Miquela, que fa molta pudor; a l’ovella Ximena que, alerta, mossega; al conill Ramon, que de tan poruc ni li veig els ulls… Un dia especial que tots els animals de la granja compartiran amb alegria fins que l’ou… ooooooooooh, desapareix! On s’ha ficat? Entre tots el volem trobar. Esperem que no es trenqui, que és molt delicat!

A càrrec de: Ada Cusidó (narradora)
Públic: Infants a partir de 3 anys acompanyats per un adult. (Màxim un adult per bombolla de convivència)
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Marta Mata

Biblioteca Marta Mata