Va de contes: Quina colla de ratolins!

Al setembre, tornen les classes i també les sessions de “Va de contes” amb la Rosa Pinyol a la Biblioteca Sant Ildefons. Com a novetat de la temporada, les celebrarem sempre a la Sala Infantil, perquè és més emocionant escoltar les històries allà on habiten els llibres. La imaginació, la fantasia i els contes ens arribaran a través d’una veu molt sàvia, les cadires seran com butaques de teatre i, així, davant d’una funció de contes, gaudirem d’un merescut descans al final de la setmana.

En aquesta primera sessió després de l’estiu, coneixerem algunes històries els protagonistes de les quals són uns petits animals amb fins bigotis i llarga cua. Sabíeu que els ratolins com més petits més atrevits? Els encanta córrer amunt i avall pels boscos, els camps i les ciutats. Els trobaràs per tot arreu, amagats en caus, pallers i formatges, fins i tot a les biblioteques i, per descomptat, també en els contes.

A càrrec de Rosa Pinyol (narradora)
Adreçat a públic familiar amb nens a partir de 4 anys
Accés lliure