Estiu

“Petits projectes, grans llibres” intenta ser un reconeixement a aquelles petites editorials independents que han aparegut en els últims anys. Gràcies al seu amor a la literatura i a la seva feina compromesa i arriscada, ha vist la llum tota una selecció d’autèntics tresors literaris que han enriquit el panorama narratiu dels darrers anys.

En aquesta primera sessió, ens centrarem en la gran feina d’ Edicions del Periscopi que ha publicat, entre altres joies, els tres llibres de Marta Orriols. Comentarem la seva darrera obra, “Dolça Introducció al caos”, una novel·la formidable que parla sobre què passa quan un dels dos membres de la parella vol tenir fills i l’altre no.

A càrrec d’Ester Bueno (redactora i gestora cultural)
Públic: Adults
Participació: Inscripcions obertes per telèfon (934 711 242), correu electrònic (b.cornella.si@diba.cat) o als taulells de la Biblioteca Sant Ildefons.

Biblioteca Sant Ildefons

28/05/21 (19.00)