La Xarxa de Biblioteques de Cornellà us convida a celebrar els 100 anys del naixement de l’escriptora Carmen Laforet amb una sortida literària per Barcelona.

Realitzarem una ruta literària sobre la novel·la “Nada”, guanyadora de la Primera Edició del Premi Nadal 1944. Desenvoluparem la ruta cultural entre el carrer Aribau, la Plaça Universitat i diversos punts del barri del Raval on explicarem la trama de la novel·la i el seu context històric.

El recorregut del tour té el significat propi de l’obra que du a la jove Andrea, la protagonista de la novel·la, a evadir-se de la casa dels seus familiars, que l’oprimeixen, per refugiar-se en les amistats de la universitat i baixos fons de la ciutat. Una preciosa ruta literària per descobrir la magnífica obra de Carmen Laforet al mateix temps que redescobrirem la història de la ciutat de Barcelona.

A càrrec de: Órbita Bcn – Rutas Culturales.
Públic: Joves i adults.
Participació: Places exhaurides – Llista d’espera en el formulari en línia.

Informació important:

· Punt de trobada a la Plaça Universitat de Barcelona (Sortida de Metro L1/L2: Ronda Universitat – Balmes).
· Cal portar calçat còmode.

Informació addicional:

· Web.