Lectura dramatitzada: Cartes de Teresa

Una veu, un punt de llum i les paraules de qui enguany hagués bufat 100 espelmes. Aquest és l’homenatge que volem retre a Teresa Pàmies, una escriptora que va signar una cinquantena de llibres, teixits així, peça a peça, com l’orgullosa modista que un dia va ser, com la dona de família pagesa, autodidacta, lectora empedreïda, estudiant de periodisme a Mèxic, que va viure la guerra com una jove comunista destacada, que va passar trenta anys a l’exili i va retornar a casa guanyant el Premi Josep Pla al qual havia optat per correu i, després, amb vuitanta-un anys va recollir el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes. També va ser mare de quatre fills, entre ells el també escriptor Sergi Pàmies.

A càrrec de Micro Cornellà Teatre
Amb motiu de l’Any Teresa Pàmies