Exposició itinerant que planteja la problemàtica del consum excessiu de plàstic, les conseqüències que se’n deriven i l’impacte que té en l’entorn natural, la fauna i les persones. La mostra ofereix diversos testimonis de membres de col·lectius ecologistes o d’individus implicats en la lluita mediambiental i pretén ser un acte de denúncia i un espai de sensibilització per promoure la reflexió individual i l’adopció de solucions col·lectives i polítiques.

Exposició presentada en col·laboració amb el Departament de Joventut i Solidaritat de l’Ajuntament de Cornellà

Realització: Fundació Vidas Sostenibles
Assistència a l’exposició: Dins l’horari de la biblioteca lliure circulació amb el compliment de les mesures de prevenció necessàries davant la Covid-19: ús de mascareta higiènica, distància interpersonal mínima de 1,5 metres i neteja de mans.

Biblioteca Marta Mata

21/10/21 (0.00) - 30/10/21 (23.59)