La Wendy és una bruixeta peculiar. No sap espantar, no sap fer encanteris i té molta por de les altres bruixes, especialment de les seves germanes. Aquestes li fan la vida impossible, fins i tot li roben l’escombra, la seva única amiga. Un dia coneix algú que confia tant tant tant en ella que li dona la força per descobrir tots els seus poders amagats i convertir-se, així, en una bruixa autèntica.Mitjançant aquest conte treballarem la confiança amb nosaltres mateixos i prendrem consciència que som únics i especials. Si som capaços de valorar-nos arribarem allà on ens proposem. Si vols pots!
Al taller la bruixeta poruga ens guiarà pel món de les pocions màgiques i ens llençarem encanteris mitjançant el teatre.
Tots tenim poders, només ens falta la confiança per utilitzar-los.

A càrrec de Mirma teatre
Adreçat a públic familiar amb infants a partir de 4 anys