Club de lectura virtual "Connexió lectora"

Benvinguts al club de lectura en línia que convoca mensualment la Xarxa de Biblioteques de Cornellà. Les reunions són guiades per una agent cultural que, a més d’oferir diferents punts de vista sobre la lectura, modera el diàleg entre els participants. Els títols es seleccionen per la seva riquesa literària, així com pel seu potencial per al debat i la reflexió. Per poder llegir els llibres amb antelació, la biblioteca proporcionarà un exemplar en préstec a cada participant. Els membres del club rebran un enllaç abans de la sessió per tal de poder accedir a l’espai virtual en la que es desenvoluparà.

“Els amants de Coney Island” ens parla de la furtiva complicitat entre dues persones al llarg dels anys. Un viatge emocional entre l’anhel i el buit.

Plataforma virtual: Jitsi Meet
A càrrec d’Ester Bueno