Lectura fàcil en català: Viu la festa

El club s’adreça a totes aquelles persones que volen millorar la seva autonomia a l’hora de parlar o llegir en català, ja sigui perquè estan aprenent l’idioma, o bé perquè volen practicar-lo o perfeccionar-ne l’habilitat oral.

Entre octubre i novembre llegim “Viu la festa”, de Mireia Estapé. Aquest llibre parla de les festes tradicionals catalanes i de la gastronomia relacionada. Les persones que s’inscriguin poden agafar en préstec un exemplar a la biblioteca, el qual s’ha de llegir individualment abans de la sessió presencial.

La sessió, guiada per una dinamitzadora, permet posar en comú les nostres opinions sobre la lectura mentre practiquem el català.

Els llibres de Lectura fàcil estan dissenyats per facilitar la comprensió de textos: llenguatge accessible i estructures senzilles, il·lustracions descriptives, marges amples i interlineats generosos… Aquestes pautes es corresponen amb les “Directrius per a materials de lectura fàcil” de la IFLA (Federació Internacional d’Associacions de Bibliotecaris i Biblioteques). Si voleu saber més sobre què es la Lectura Fàcil, podeu accedir al web de l’Associació Lectura Fàcil: www.lecturafacil.net

A càrrec de Mireia Estapé (professora de català)
Públic: Joves i adults
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directament al formulari en línia.

Biblioteca Sant Ildefons

10/11/21 (18.30)