“Club de Lectura: Especial Confinament” serveix com a tancament i per a posar el fermall d’or dels clubs de lectura del curs passat, “Club de Lectura: Al Vostre Gust” i “Club de Lectura: En Femení”, amb dues úniques sessions a la Biblioteca Central de Cornellà. Es tracta d’una tertúlia literària amb la particularitat de fer un tancament especial als clubs de lectura que no es van poder finalitzar amb la lectura de “La filla estrangera” de Najat El Hachmi. Lectures per analitzar estils literaris, temes… L’activitat té com a objectiu: fomentar l’esperit crític i aprendre a discernir a partir del coneixement.

Sessions programades:
Dilluns 14/12/2020 + Dimecres 16/12/2020

A càrrec d’Ester Bueno García (gestora i redactora cultural)
Adreçat a públic jove i adult
Activitat amb inscripció prèvia (places esgotades)
Sala Raimon Llort

Aforament màxim de 10 persones.
És obligatori l’ús de la mascareta higiènica i d’hidrogel de mans.
Mantingueu la distància de seguretat de 1,5 metres.
Si teniu símptomes de COVID-19 o heu estat en contacte amb algú malalt, no accediu a la biblioteca.
Es demanarà als assistents les seves dades de contacte per a avisos en cas d’identificació de casos positius per COVID-19.

16/12/20 (18.30)