Us oferim un club de lectura on es tracten diferents temàtiques al voltant de l’autoconeixement i les relacions que establim amb els altres.

La finalitat és gaudir d’una bona estona on compartir reflexions al voltant de la lectura d’un llibre de ficció o no ficció escollit. Mantindrem també un espai d’uns 15 minuts on podrem veure algun vídeo relacionat amb l’autor i la seva obra.

Un valor fonamental de la vida és la confiança. En ocasions ens podem sentir superats per les circumstàncies i perduts entre mil i una tasques a realitzar. No trobem el nostre camí, i poc a poc perdem la nostra força interior. Com deia l’aforisme grec inscrit al Temple d’Apolo a Delfos, “Coneix-te a tu mateix”. La indagació sobre la nostra identitat esdevé un factor clau d’alliberament de creences errònies. De la mà del Dr. Mario Alonso Puig coneixerem millor els nostres processos mentals i trobarem recursos interns que ens facilitaran arribar a ser la millor versió de nosaltres mateixos.

“No es pot resoldre cap problema des del nivell de consciència que el va crear”.
ALBERT EINSTEIN

A càrrec de: Daniel Herrero (psicòleg).
Públic: Joves i adults.
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Central de Cornellà o directament en el formulari en línia.

Informació important:

· Es treballarà sobre la base del llibre “Vivir es un asunto urgente” de Mario Alonso Puig.

11/11/21 (19.00)