Us oferim un club de lectura on es tracten diferents temàtiques al voltant de l’autoconeixement i les relacions que establim amb els altres.

La finalitat és gaudir d’una bona estona on compartir reflexions al voltant de la lectura d’un llibre de ficció o no ficció escollit. Mantindrem també un espai d’uns 15 minuts on podrem veure algun vídeo relacionat amb l’autor i la seva obra.

Tota crisis vital porta dins la llavor de l’oportunitat. Arriba el temps per a fer un canvi important que ens permeti com la papallona deixar enrere aspectes del passat que ja no s’ajusten a la nostra nova realitat. Concebre i viure la crisis d’aquesta manera, ens ajudarà a adaptar-nos millor a les nostres circumstàncies per continuar ballant la dansa de la vida. En aquesta segona sessió ens deixarem guiar per les paraules del venedor de somnis (alter ego de l’autor, el reconegut psicoterapeuta brasiler Augusto Cury) per tal de qüestionar-nos alguns plantejaments o formes de viure de la societat actual.

“No es pot resoldre cap problema des del nivell de consciència que el va crear”.
ALBERT EINSTEIN

A càrrec de: Daniel Herrero (psicòleg).
Públic: Joves i adults.
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Central de Cornellà o directament en el formulari en línia.

Informació important:

· Es treballarà sobre la base del llibre “El vendedor de sueños” de Augusto Cury.

MIRA EL VÍDEO SOBRE EL CLUB DE LECTURA DE CREIXEMENT PERSONAL: AQUÍ I ARA!

Hits: 27

09/12/21 (19.00)