Us oferim un club de lectura a cada biblioteca de la nostra ciutat, perquè cada cornellanenc i cornellanenca tingui ben a prop la possibilitat de parlar de llibres.

La lectura és una experiència que, en moltes ocasions, és quelcom individual, privat, que ocorre en qualsevol racó de la nostra llar i també ens espais públics com els transports, les platges o els bancs del parc. Sabem del cert que, per a un amant de la literatura, aquesta és una experiència difícil de millorar, tot i així, des de les biblioteques públiques de Cornellà, afirmem sense por d’equivocar-nos que el fet lector pot ser exponencialment més satisfactori quan es comparteix amb d’altres persones.

Així doncs, us oferim un club de lectura a cada biblioteca de la nostra ciutat, perquè cada cornellanenc i cornellanenca tingui ben a prop la possibilitat de parlar de llibres, autors, de les vostres sensacions en llegir aquell paràgraf tan colpidor, de finals i inicis, d’històries sorprenents, especials, impossibles… En resum, us proposem omplir les biblioteques amb les vostres paraules i opinions sobre una lectura compartida sota el guiatge expert de les nostres conductores literàries.

Club on vosaltres sou els protagonistes escollint les lectures que més us vinguin de gust llegir.

A càrrec de: Ester Bueno (gestora i redactora cultural).
Públic: Joves i adults.
Participació: Places exhaurides.

Informació important:

· Es treballarà sobre la base del llibre “El Temps de les Cireres” de Montserrat Roig.

Informació addicional:

· Les novel·les de Montserrat Roig són el reflex d’una Barcelona entranyable. L’escriptora vol donar veu fonamentalment a les dones perquè expliquin les seves vides, les seves relacions, les seves aficions i també l’època que els ha tocat viure. A través de les protagonistes, nascudes i criades sobretot a l’Eixample, i dels espais d’interrelació, l’escriptora ens dóna el testimoni directe d’una ciutat en expansió que ha entrat en decadència. Aquest espai testimonial i l’exercici de memòria individual i col·lectiva s’adreça a generacions futures.

Hits: 14

15/12/21 (19.00)