Booklife és un projecte de biblioteràpia i prescripció literària que ofereix tallers, xerrades, guies de lectura i recomanacions, per a tot tipus de públic, on els llibres ens ajuden a abordar, entendre i analitzar diferents situacions i conflictes del nostre dia a dia. La culpa, el perdó, la solitud, l’enyorança, la gelosia, la por o el desamor, han estat i són presents en algunes de les novel·les i els contes més importants de la literatura universal, llibres que ens poden acompanyar en aquests i molts d’altres processos emocionals de la vida. Booklife neix de la ferma convicció de què la literatura ens pot ajudar a transitar per cadascun dels nostres trajectes vitals, comuns en la majoria de persones.

A càrrec de: Laura Garcia (comunicadora literària de la Plataforma 80grams).
Públic: Joves i adults.
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Central de Cornellà o directament en el formulari en línia.

Informació addicional:

· Telenotícies Vespre de TV3.
· L’Entrevista per Lluís Llort.

04/11/21 (19.00)