01/04/23 (11.00)

DISSABTE FAMILIAR "Les formigues també ballen. Cançons i jocs de falda"

La Formiga Pruna és mandrosa de mena. Se’ns adorm per tots els racons però avui ens ha d’ajudar a cantar cançons amb el Cargol Banyes llargues. Sessió de jocs de falda i moixaines on compartirem una estona especial amb els nostres petits, a prop nostre, a la falda, a punt per viatjar tots junts amb la Formiga Pruna i el Cargol.

A càrrec de: Ada Cusidó (actriu)
Públic: Adreçat a famílies amb nadons de 6 a 36 mesos
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directament al formulari

01/04/23 (11.00)

DISSABTE FAMILIAR "Les formigues també ballen. Cançons i jocs de falda"

La Formiga Pruna es perezosa por naturaleza. Se nos duerme por todos los rincones pero hoy nos tiene que ayudar a cantar canciones con el Cargol Banyes llargues. Sesión de juegos de regazo y carantoñas donde compartiremos un rato especial con nuestros pequeños, cerca nuestro, al regazo, a punto para viajar todos juntos con la Formiga Pruna y el Cargol.

A cargo de: Ada Cusidó (actriz)
Público: Dirigido a familias con bebés de 6 a 36 meses
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directamente al formulario