29/03/23 (18.00)

CLUB DE LECTURA: Tardes de novel·la

Els inscrits al club, poden participar de les trobades mensuals de la Biblioteca Teresa Pàmies per parlar de literatura de tots els temps i geografies.

En aquesta sessió comentarem “Alexia y los magnates de la comunicación”, de Luis Campo Vidal (2010), que a més de tenir una llarga i reconeguda trajectòria en l’àmbit de les telecomunicacions del nostre país, manté forts lligams amb el nostre barri. Aquesta novel·la policíaca fa palesa l’habilitat narrativa de Campo Vidal, que ens endinsa en un món que coneix de molt a prop: el del periodisme d’alt nivell.

A càrrec de: Roger Cañada (bibliotecari)
Públic: joves i adults
Participació: Inscripcions telefònicament o a través del formulari

29/03/23 (18.30)

ENFORTIR CORNELLÀ "Habitatge: una prioritat a la ciutat"

Una iniciativa per posar en valor els sòlids pilars sobre els que se sustenta la societat cornellanenca per afrontar el futur amb garanties fruit del treball comunitari i de la col·laboració ciutadana, dels agents socials, entitats i els col·lectius locals. S’explicarà les actuacions dutes per l’Ajuntament per promoure actuacions que garanteixin a la ciutadania l’accés a l’habitatge, en especial als col·lectius amb menys recursos i al jovent.

Podeu consultar la programació general de programa “Enfortir Cornellà” per participar en les xerrades que siguin del vostre interès.

Lloc: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de:
Participació: Activitat oberta a tothom

29/03/23 (18.30)

ENFORTIR CORNELLÀ "Vivienda: una prioridad en la ciudad"

Una iniciativa para poner en valor los sólidos pilares sobre los que se sustenta la sociedad cornellanense para afrontar el futuro con garantías fruto del trabajo comunitario y de la colaboración ciudadana, de los agentes sociales, entidades y colectivos locales. Se explicará las actuaciones llevadas por el Ayuntamiento para promover actuaciones que garanticen a la ciudadanía el acceso a la vivienda, en especial a los colectivos con menos recursos y jóvenes.

Puede consultar la programación general de programa “Fortalecer Cornellà” para participar en las charlas que sean de su interés.

Lugar: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A cargo de:
Público: Joven y adulto
Participación: Actividad abierta a todo el mundo

29/03/23 (19.00)

PRESENTACIÓ DE LLIBRE "A la sombra del infierno" d'Empar Fernández

Empar Fernández és una de les escriptores cornellanenques amb més projecció. Autora d’una trentena d’obres, s’ha centrat especialment en el gènere negre i en l’històric tot i que també ha escrit assaig humorístic i obres divulgatives sobre la història de Cornellà.
L’autora ens presenta ara la seva darrera novel·la que duu per títol A la sombra del infierno. Ambientada als anys 50 del segle XX, ens narra la història de Tomás Bermejo, un xicot que acaba d’arribar a Catalunya a la recerca d’un futur millor i que veurà com la seva vida fa un tomb quan es veu obligat a deixar el seu fill a una institució religiosa perquè ell no en pot tenir cura. Quan la seva situació millora i torna a cercar-lo, res succeeix com ell esperava.

A càrrec de: Empar Fernández (escriptora) i Josep Nadal (Membre del col·lectiu “Autors de Cornellà” i presentador de l’acte)

29/03/23 (19.00)

PRESENTACIÓN DE LIBRO "A la sombra del infierno" d'Empar Fernández

Empar Fernández es una de las escritoras cornellanenses con más proyección. Autora de una treintena de obras, se ha centrado especialmente en el género negro y en el histórico a pesar de que también ha escrito ensayo humorístico y obras divulgativas sobre la historia de Cornellà.
La autora nos presenta ahora su última novela que lleva por título A la sombra del infierno. Ambientada en los años 50 del siglo XX, nos narra la historia de Tomás Bermejo, un chico que acaba de llegar a Cataluña en busca de un futuro mejor y que verá como su vida hace un tumbo cuando se ve obligado a dejar su hijo a una institución religiosa porque él no puede cuidarlo. Cuando su situación mejora y vuelve a buscarlo, nada sucede como él esperaba.

A cargo de: Empar Fernández (escritora) y Josep Nadal (Miembro del colectivo “Autors de Cornellà” y presentador del acto)
Público: Joven y adulto