DISSABTES FAMILIARS: El fil de la vida

En Kai viu a les muntanyes de l’Himàlaia. És un drac màgic i s’encarrega de fer ploure. En Kai no té amics, és tan i tan vergonyós que sempre es posa vermell com un pebrot i surt disparat com un coet. Un dia arribarà a la lluna i coneixerà l’àvia tortuga.

A càrrec de: Eva González
Públic: Famílies amb infants 1 a 3 anys
Places exhaurides

DISSABTES FAMILIARS: El hilo de la vida

Kai vive en las montañas del Himalaya. Es un dragón mágico y se encargar de hacer llover. Kai no tiene amigos, es tan vergonzoso que siempre se pone rojo como un pimiento y sale disparado como un cohete. Un día llegará a la luna y conocerá a la abuela tortuga.

A cargo de: Eva González
Público: Familias con niñas y niños de 1 a 3 años
Plazas agotadas

18/03/23 (11.00)

Taller fotogràfic i ruta guiada

La fotògrafa Lluïsa Silva ens proposa una sortida guiada on aprendrem algunes tècniques de fotografia urbana.
Visitarem 8 edificis emblemàtics de Cornellà que formen part del patrimoni de la ciutat: Columnes Ajuntament; Castell; Rectoria; Edifici Rambla Clavé-18, Plaça dels enamorats; Carrer Ametller; Cinema Titán-Biblioteca

Lloc de trobada: Porta de l’Ajuntament de Cornellà. Plaça de l’Esglèsia núm. 1.
Hora: 11:00 h.
A càrrec de: Avenç de Cornellà <http://www.lavencdecornella.cat/>
Públic: Adult / Jove
Participació: Inscripcions tancades (aforament i llista d’espera complets)

18/03/23 (11.00)

Taller fotográfico y ruta guiada

La fotógrafa Luisa Silva propone una ruta guiada en la que aprenderemos algunas técnicas de fotografía urbana.
Visitaremos 8 edificios emblemáticos de Cornellà que forman parte del patrimonio de la ciudad: Columnes Ayuntamiento; Castillo; Rectoría; Edificio Rambla Clavé-18, Plaza de los enamorados; Calle Ametller; Cine Titán-Biblioteca

Lugar de encuentro: Puerta del Ayuntamiento de Cornellà. Plaza de la Iglesia núm. 1.
Hora: 11:00 h.
A cargo de: Avenç de Cornellà <http://www.lavencdecornella.cat/>
Público: Adulto / Joven
Participación: Inscripciones cerradas (aforo y lista de espera completos)