16/03/23 (18.30)

ENFORTIR CORNELLÀ "Reduïm la factura energètica domèstica"

Aquesta xerrada forma part del projecte “Enfortir Cornellà”. Entendre la factura elèctrica, optimitzar-la per reduir el cost econòmic, aplicar mesures d’estalvi energètic i, donar a conèixer la possibilitat de contractar l’electricitat a una comercialitzadora 100% renovable.

Podeu consultar la programació general de programa “Enfortir Cornellà” per participar en les xerrades que siguin del vostre interès.

Lloc: Sala Raimon Llort
A càrrec de: Departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat

16/03/23 (18.30)

ENFORTIR CORNELLÀ "Reduzcamos la factura energética doméstica"

Este taller forma parte del proyecto “Fortalecer Cornellà”. Entender la factura eléctrica, optimizarla para reducir el coste económico, aplicar medidas de ahorro energético y dar a conocer la posibilidad de contratar la electricidad a una comercializadora 100% renovable.

Puede consultar la programación general de programa “Fortalecer Cornellà” para participar en las charlas que sean de su interés.

Lugar: Sala Raimon Llort
A cargo de: Departamento de Medio Ambiente del Ayuntamiento de Cornellà de Llobregat

16/03/23 (19.00)
Biblioteca Sant Ildefons

CLUB DE LECTURA “LA SAL DE LA VIDA” “El Verano en que mi madre tuvo los ojos verdes” de Tatiana Ţîbuleac

En aquest club -a més de reunir-nos mensualment per compartir un seguit de novel·les escollides amb molt de gust-, us oferim una experiència complementària per a cada lectura, amb l’objectiu d’amplificar els efectes de la paraula escrita sobre els lectors.

A càrrec de: Ester Bueno (gestora cultural)
Participació: Inscripcions a través del següent enllaç (Llista d’espera)

16/03/23 (19.00)
Biblioteca Sant Ildefons