09/03/23 (18.00)

CINEMA AL TITAN: “Girlhood” de Céline Sciamma

Cinefòrum d’aquest film de Céline Sciamma de 2014 sobre la llibertat. Marieme és una adolescent afrofrancesa que viu en un suburbi perillós a prop de París, on es sent oprimida pel seu entorn familiar i per les poques perspectives de futur. En el seu món, dirigit pels homes, coneixerà tres noies que li canviaran la vida, però abans haurà de passar el ritual que li permeti ser una més de la banda.

A càrrec: de Jaume Vidal (expert en cinema)
Públic: Joves i adults

09/03/23 (18.00)

CINEMA AL TITAN: “Girlhood” de Céline Sciamma

Cinefórum de este filme de Céline Sciamma de 2014 sobre la libertad. Marieme es una adolescente afrofrancesa que vive en un peligroso suburbio cerca de París, donde se siente oprimida por su entorno familiar y por las pocas perspectivas de futuro. En su mundo, dirigido por los hombres, conocerá a tres chicas que le cambiarán la vida, pero antes tendrá que pasar el ritual que le permita ser una más de la banda.

A cargo: de Jaume Vidal (experto en cine)
Público: Jóvenes y adultos

09/03/23 (18.30)

ENFORTIR CORNELLÀ "Taller de reparació de bicicletes"

Aquest taller forma part del projecte “Enfortir Cornellà”. A partir de bicicletes que poden portar els participants o d’una bicicleta que durà el tallerista, s’ensenyaran diferents recomanacions per allargar la vida de les nostres bicicletes i la comoditat del seu ús, tot aprenent quins son els punts principals i les tècniques de  manteniment dels frens, eixos i canvis. També veurem les tècniques per recuperar l’alineació de les llantes, la fixació de pedals i del manillar, així com a reparar una punxada.

Podeu consultar la programació general de programa “Enfortir Cornellà” per participar en les xerrades que siguin del vostre interès.

Lloc: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: Departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat
Participació: Inscripcions a: medi_ambient@aj-cornella.cat o 93 475 87 18

09/03/23 (18.30)

ENFORTIR CORNELLÀ "Taller de reparación de bicicletas"

Este taller forma parte del proyecto “Fortalecer Cornellà”. A partir de bicicletas que pueden llevar los participantes o de una bicicleta que llevará el tallerista, se enseñarán diferentes recomendaciones para alargar la vida de nuestras bicicletas y la comodidad de su uso, aprendiendo cuáles son los puntos principales y las técnicas de mantenimiento de los frenos, ejes y cambios, también veremos las técnicas para recuperar la alineación de las llantas, la fijación de pedales y del manillar, así como a reparar un pinchazo.

Puede consultar la programación general de programa “Fortalecer Cornellà” para participar en las charlas que sean de su interés.

Lugar: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A cargo de: Departamento de Medio Ambiente del Ayuntamiento de Cornellà de Llobregat
Participación: Inscripciones en: medi_ambient@aj-cornella.cat o 93 475 87 18