08/03/23 (18.00)

CREA... ACCIÓ!: “Cuando las niñas vuelan alto”

¡Atención niñas y niños de todo el mundo! Si tenéis grandes sueños por cumplir y queréis que se hagan realidad, tenéis la posibilidad de que se cumplan. ¿Cómo? os preguntaréis.
Venid a escuchar la narración de la historia de tres niñas muy diferentes y sus sueños: ser piloto de avioneta, ser una gran violinista y ser una reconocida escritora.
Y no os olvidéis de participar en el taller, donde hará sus propias alas para poder volar alto como ellas.

Lugar: Sala Taller de la planta infantil
A cargo: de La maleta de la Lili
Público: Dirigidos a menores a partir de 3 años
Participación: Con inscripción previa a través del web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefónicamente en la Biblioteca Marta Mata

08/03/23 (18.00)

CREA... ACCIÓ!: “Quan les nenes volen alt”

Atenció nenes i nens de tot el món!! Si teniu grans somnis per complir i voleu que es facin realitat, teniu la possibilitat que es compleixin. Com? us preguntareu.
Veniu a escoltar la narració de la història de tres nenes molt diferents i els seus somnis: ser pilot d’avioneta, ser una gran violinista i ser una reconeguda escriptora.
I no us oblideu de participar al taller, on fareu les vostres pròpies ales per poder volar alt com elles!

Lloc: Sala Taller de la planta infantil
A càrrec: de La maleta de la Lili
Públic: Adreçat a infants a partir de 3 anys
Participació: Amb inscripció prèvia al web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Marta Mata