06/03/23 (18.00)

Dia de la dona treballadors. Cinefòrum 8M: "Caputxeta Vermella"

En motiu del Dia Internacional de la Dona, es projectarà a la Sala Raimon Llort de la Biblioteca Central de Cornellà la pel·lícula Caperucita Roja, de l’argentina Tatiana Mazú González. Tot seguit, tindrà lloc un col·loqui per a comentar les sensacions del film entre les persones assistents.

Sinopsi: “Quan la meva àvia tenia vuit anys, en una època en què els avions militars brunzien al cel espanyol, va creuar un bosc muntanyós. Aquell dia va escapar de la servitud del seu padrí. En algun moment, va decidir estudiar costura. Temps després, va creuar el mar sola, cap a Buenos Aires. Una tarda li vaig demanar que m’ensenyés a cosir. Mentre fabriquem un abric vermell amb caputxa, nosaltres, dues dones separades per més de seixanta anys, discutim entre les quatre parets de l’habitació les històries i contradiccions del nostre gènere i la nostra classe. A fora, una nova generació feminista pren els carrers”.

Lloc: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: Drac Màgic
Públic: joves i adults
Participació: Activitat lliure

06/03/23 (18.00)

Día de la mujer trebajadora. Cineforum 8M: "Caperucita Roja"

Con motivo del Día Internacional de la Mujer, se proyectará en la Sala Raimon Llort de la Biblioteca Central de Cornellá la película Caperucita Roja, de la argentina Tatiana Mazú González. A continuación, tendrá lugar un coloquio para comentar las sensaciones del filme entre las personas asistentes.

Sinopsis: “Cuando mi abuela tenía ocho años, en una época en la que los aviones militares zumbaban en el cielo español, cruzó un bosque montañoso. Ese día escapó de la servidumbre de su abuelo. En algún momento, decidió estudiar costura. Tiempo después, cruzó el mar sola, hacia Buenos Aires. Una tarde le pedí que me enseñara a coser. Mientras fabricamos un abrigo rojo con capucha, nosotros dos mujeres separadas por más de sesenta años, discutimos entre las cuatro paredes de la habitación las historias y contradicciones de nuestro género y nuestra clase. Fuera, una nueva generación feminista toma las calles”.

Lloc: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: Drac Màgic