28/02/23 (17.30)

CLUB DE LECTURA “LLIBRES A LA CUINA” “El Club de los gourmets” de Junichiro Tanizaki

Ponemos la mesa para nuestro club de lectura trimestral en el que combinamos la lectura con una demostración culinaria y degustación relacionada con la historia que hemos compartido.
Una vez hecha el encuentro para comentar la novela en la biblioteca, marcharemos plegados hacia la cocina del Centre Cívic Sant Ildefons donde continuaremos disfrutando del libro entre fogones, en esta ocasión, para probar la cocina japonesa.

Lugar: Biblioteca Sant Ildefons (Sala Polivalente) y Centre Cívic Sant Ildefons
A cargo de: Ester Bueno (gestora cultural) y Maggie Suárez (profesora de cocina)
Participación: Inscripciones a través del siguiente enlace

28/02/23 (17.30)

CLUB DE LECTURA “LLIBRES A LA CUINA” “El Club dels sibarites” de Junichiro Tanizaki

Parem taula per al nostre club de lectura trimestral en el que combinem la lectura amb una demostració culinària i degustació relacionada amb la història que hem compartit.
Una vegada feta la trobada per comentar la novel·la a la biblioteca, marxarem plegats cap a la cuina del Centre Cívic Sant Ildefons on continuarem gaudint del llibre entre fogons, en aquesta ocasió, per tastar la cuina japonesa.

Lloc: Biblioteca Sant Ildefons (Sala Polivalent) i Centre Cívic Sant Ildefons
A càrrec de: Ester Bueno (gestora cultural) i Maggie Suárez (professora de cuina)
Participació: Inscripcions a través del següent enllaç

28/02/23 (18.00)

ENFORTIR CORNELLA “Reducimos la factura energética doméstica”

Entender la factura eléctrica, optimizarla para reducir el coste económico, aplicar medidas de ahorro energético y, dar a conocer la posibilidad de contratar la electricidad a una comercializadora 100% renovable.

Esta charla forma parte del proyecto “Enfortir Cornellà”, una iniciativa que tiene como objetivo poner en valor los pilares sobre los cuales se sustenta la sociedad cornellanenca. Los ámbitos de actuación del proyecto son el medio ambiente, la convivencia y el bienestar social.

Podéis consultar la programación general de programa “Enfortir Cornellà” para participar en las charlas que sean de vuestro interés.

A cargo de: Departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat

28/02/23 (18.00)

ENFORTIR CORNELLA “Reduïm la factura energètica domèstica”

Entendre la factura elèctrica, optimitzar-la per reduir el cost econòmic, aplicar mesures d’estalvi energètic i, donar a conèixer la possibilitat de contractar l’electricitat a una comercialitzadora 100% renovable.

Aquesta xerrada forma part del projecte “Enfortir Cornellà”, una iniciativa que té com a objectiu posar en valor els pilars sobre els quals se sustenta la societat cornellanenca. Els àmbits d’actuació del projecte són el medi ambient, la convivència i el benestar social.

Podeu consultar la programació general de programa “Enfortir Cornellà” per participar en les xerrades que siguin del vostre interès.

A càrrec de: Departament de Medi Ambient

28/02/23 (19.00)

COMUNIDAD LECTORA VIRTUAL “CIUTATS LITERÀRIES” “Sostiene Pereira” d'Antonio Tabucchi

Desde la Xarxa de Biblioteques de Cornellà os proponemos un club de lectura muy diferente: Ciutats literàries es una comunidad lectora virtual en la cual, a partir de la aplicación Tellfy, comentaremos diferentes novelas que nos transportarán a varias ciudades del mundo.
A través de esta app especialmente diseñada para la comunicación instantánea de colectivos, las personas inscritas podrán generar un debate permanente sobre la novela propuesta, hablando sobre las impresiones que esta produciendo la lectura antes del día del encuentro, con la asiduidad que quieran, y de manera muy fácil desde su teléfono móvil.

Día: A determinar por la comunidad
Llugar: Videoconferència
A cargo de: Anna Maria Villalonga (escritora, traductora y profesora de universidad)
Público: Jóvenes y adultos
Participación: A través de l’app Tellfy poniéndose en contacto con la Biblioteca Sant Ildefons

28/02/23 (19.00)

COMUNITAT LECTORA VIRTUAL “CIUTATS LITERÀRIES” “Sostiene Pereira” d'Antonio Tabucchi

Des de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà us proposem un club de lectura ben diferent: Ciutats literàries és una comunitat lectora virtual en la qual, a partir de l’aplicació Tellfy, comentarem diferents novel·les que ens transportaran a diverses ciutats del món.
A través d’aquesta app especialment dissenyada per a la comunicació instantània de col·lectius, les persones inscrites podran generar un debat permanent sobre la novel·la proposada, parlant sobre les impressions que esta produint la lectura abans del dia de la trobada, amb l’assiduïtat que vulguin, i de manera molt fàcil des del seu telèfon mòbil.

Dia: A determinar per la comunitat
Lloc: Videoconferència
A càrrec de: Anna Maria Villalonga (escriptora, traductora i professora d’universitat)
Participació: A través de l’app Tellfy posant-se en contacte amb la Biblioteca Sant Ildefons