21/10/22 (18.00)

CREA...ACCIÓ! Taller de pallassos en família

Aquest taller promou l’humor, l’empatia i l’imaginari col·lectiu. A través del joc crearem situacions teatrals, de clowns  i realitzarem reptes, els quals requeriran de la  cooperació per tal de superar-los.
Veniu a passar una bona estona, recordeu que és un espai on podeu venir tota la família, des de les més petites fins els més grans sereu  benvinguts/des!

A càrrec de Cia Filigranes
Públic: Famílies amb infants +3 anys
Places exhaurides
Activitat dins el programa del Festival Internacional de pallassos de Cornellà

21/10/22 (18.00)

CREA...ACCIÓ!: Taller de payasos en familia

Este taller promueve el humor, la empatía y el imaginario colectivo. A través del juego crearemos situaciones teatrales de clowns y realizaremos retos, los cuales requerirán de la cooperación para poder superarlos. Venid a pasar un buen rato, recordad que es un espacio donde puede venir toda la familia, ¡desde los más pequeños hasta los más mayores seréis bienvenidos!

A cargo de Cia Filigranes
Público: Familias con niñas y niños +3 años
Plazas agotadas
Actividad dentro del programa del Festival Internacional de payasos de Cornellà.

21/10/22 (19.00)
Biblioteca Teresa Pàmies

LECTURA DRAMATITZADA: La locura de crear

Us convidem a compartir un recorregut literari d’alt nivell a través de les obres de grans autores i autors universals que van viure entre el llindar del seny i el trastorn mental; entre la genialitat i la bogeria. La seva pulsió creadora i les seves vides van fer possibles textos inoblidables que us captivaran.

Activitat inclosa al programa del Dia Mundial de la Salut Mental

A càrrec de: Daniel Joaquín (actor)
Públic: joves i adults
Participació: Accés lliure fins omplir aforament

21/10/22 (19.00)
Biblioteca Teresa Pàmies

LECTURA DRAMATIZADA: La locura de crear

Os invitamos a compartir un recorrido literario de alto nivel a través de las obras de grandes autoras y autores universales que vivieron entre el umbral de la cordura y el trastorno mental; entre la genialidad y la locura. Su pulsión creadora y sus vidas hicieron posibles textos inolvidables que os cautivarán.

Actividad incluida en el programa del Día Mundial de la Salud Mental

Lugar: Sala Polivalent
A cargo de: Daniel Joaquín (actor)
Público: jóvenes y adultos