17/10/22 (18.00)

CINEFÒRUM: “El motín del Caine”, d’Edward Dmytryk

Projecció i cinefòrum d’aquest film d’Edward Dmytryk de 1954 que es centra en el judici a la tripulació d’un vaixell, amotinada quan s’adonen que la salut mental del capità posa en perill les seves vides.

Activitat inclosa al programa del Dia Mundial de la Salut Mental

A càrrec: de Jaume Vidal (expert en cinema)
Públic: Adults i joves

17/10/22 (18.00)

CINEFÒRUM: “El motín del Caine”, de Edward Dmytryk

Proyección y cinefórum de este filme de Edward Dmytryk de 1954 que se centra en el juicio a la tripulación de un barco, amotinada cuando se dan cuenta de que la salud mental del capitán pone en peligro sus vidas.

Actividad incluida en el programa del Día Mundial de la Salud Mental

A cargo: de Jaume Vidal (experto en cine)
Público: Adultos y jóvenes

Biblioteca Sant Ildefons

CLUB DE LECTURA EN FRANCÈS “LIRE ET PARTAGER” Presentació del club

Tenim el plaer de proposar-vos, de nou, el club de lectura en francès.

Aquest club s’adreça als amants de la literatura amb un nivell intermedi-avançat de l’idioma. Llegirem i comentarem llibres de Laetitia Colombani, Philippe Claudel, Albert Camus, Leila Slimani, Hervé Le Tellier, entre d’altres i, a la vegada, consolidarem els coneixements de la llengua francesa.

La Biblioteca us proporcionarà el llibre gratuïtament.

Aquest mes d’octubre farem la presentació del club.

Dia: 17/10/2022
A càrrec de: Cécilia Debergh (professora de l’Institut Francès de Barcelona i filòloga musical)
Participació: Inscripcions a través del següent enllaç

Biblioteca Sant Ildefons

CLUB DE LECTURA EN FRANCÉS “LIRE ET PARTAGER” Presentación del club

Tenemos el placer de proponeros, de nuevo, el club de lectura en francés Lire te partager.

Este club se dirige a los amantes de la literatura con un nivel intermedio-avanzado del idioma. Leeremos y comentaremos libros de Laetitia Colombani, Philippe Claudel, Albert Camus, Leila Slimani, Hervé Le Tellier, entre otros y, a la vez, consolidaremos los conocimientos de la lengua francesa.

La Biblioteca os proporcionará el libro gratuitamente.

Este mes de octubre haremos la presentación del club.

Día: 17/10/2022
A cargo de: Cécilia Debergh (profesora del Instituto Francés de Barcelona y filóloga musical)
Participación: Inscripciones a través del seguiente enlace

Llegim el riu

A les biblioteques de Cornellà, Llegim el riu! Vols venir al riu i millorar la seva qualitat? Fes-te voluntari/ària!

La Xarxa de Biblioteques de Cornellà participa en el projecte Llegim el riu, una iniciativa organitzada la Diputació de Barcelona per protegir el riu Llobregat amb la col·laboració del Departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Cornellà  de  Llobregat i de la ciutadania.

És per això que busquem voluntaris majors de 16 anys que vulguin participar en una sessió de treball de camp en què es recollirà informació sobre l’estat del riu.

El projecte es fonamenta en la ciència ciutadana (recerca participativa) a l’entorn del riu Llobregat i els seus afluents principals, i té, entre d’altres objectius, afavorir el coneixement d’aquest espai i fomentar que la ciutadania col·labori en la seva protecció. Està impulsat i coordinat per la Gerència de Serveis de Biblioteques, la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, el grup de recerca FEHMLab de la Universitat de Barcelona i l’Associació Hàbitats.

Si estàs interessat/da en fer-te voluntari/ària, guarda’t les dates:

• Sessió informativa: Dilluns 17 d’octubre a les 19 h. a la Biblioteca Central.
  • Sortida de camp: Diumenge 23 d’octubre, a les 10 h, sortida al riu i recollida de mostres amb el Grup de Recerca (FEHMlab) del Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals de la Universitat de Barcelona.
  • Resultats i accions: Dilluns, 7 de novembre a les 19 h. Informe dels resultats locals i proposta d’accions a la Biblioteca Central.

Més informació, aquí: https://www.youtube.com/watch?v=U9JnJ2EqgQA

Participació: Inscripcions a través del formulari

Llegim el riu

En las bibliotecas de Cornellà, ¡Llegim el riu! ¿Quieres venir al río y mejorar su calidad? ¡Hazte voluntario/a!

La Xarxa de Biblioteques de Cornellà participa en el proyecto Llegim el riu, una iniciativa organizada la Diputación de Barcelona para proteger el río Llobregat con la colaboración del Departamento de Medio Ambiente del Ayuntamiento de Cornellà de Llobregat y de la ciudadanía.

Para ello, buscamos voluntarios mayores de 16 años que quieran participar en una sesión de trabajo de campo en la que se recogerá información sobre el estado del río.

El proyecto se fundamenta en la ciencia ciudadana (investigación participativa) en torno al río Llobregat y sus principales afluentes, y tiene, entre otros objetivos, favorecer el conocimiento de este espacio y fomentar que la ciudadanía colabore en su protección. Está impulsado y coordinado por la Gerencia de Servicios de Bibliotecas, la Gerencia de Servicios de Medio Ambiente de la Diputación de Barcelona, ​​el grupo de investigación FEHMLab de la Universidad de Barcelona y la Asociación Hábitats.

Si estás interesado/a en hacerte voluntario/a, guárdate las fechas:

• Sesión informativa: Lunes 17 de octubre a las 19h. en la Biblioteca Central.
  • Salida de campo: Domingo 23 de octubre, a las 10 h, salida al río y recogida de muestras con el Grupo de Investigación (FEHMlab) del Departamento de Biología Evolutiva, Ecología y Ciencias Ambientales de la Universidad de Barcelona.
  • Resultados y acciones: Lunes, 7 de noviembre a las 19 h. Informe de los resultados locales y propuesta de acciones en la Biblioteca Central.

Más información aquí: https://www.youtube.com/watch?v=U9JnJ2EqgQA

Participación: Inscripciones a través del formulario