04/10/22 (19.00)

Recital poètic “Poemari de José Hierro”

Gaudirem de la lectura d’una selecció de poemes de l’autor, acompanyats per la música d’una guitarra. José Hierro fou un escriptor espanyol que cultivava la poesia desarraigada, una corrent que va sorgir en contraposició de la coetània poesia arraigada, la qual en aquell moment era la protegida pels feixistes. La poesia desarragiada és existencial, social i s’utilitzen nombrosos elements experimentals (collage lingüístic, monòleg dramàtic, culturalisme…).

Lloc: Sala Raimon Llort
A càrrec: d’Asociación de Poetas de Cornellà
Públic: Joves i adults

04/10/22 (19.00)

Recital poético "Poemario de José Hierro"

Disfrutaremos de la lectura de una selección de poemas del autor, acompañados por la música de una guitarra. José Hierro fue un escritor español que cultivaba la poesía desarraigada, una corriente que surgió en contraposición de la coetánea poesía arrelada, que en ese momento era la protegida por los fascistas. La poesía desarragiada es existencial, social y se utilizan numerosos elementos experimentales (collage lingüístico, monólogo dramático, culturalismo…).

Lugar: Sala Raimon Llort
A cargo: de Asociación de Poetas de Cornellà