30/09/22 (17.30)

Kids and us: Arts & crafts

Aquest taller està dissenyat per a estimular la imaginació dels més petits de la casa alhora que aprenen vocabulari en anglès.

A càrrec: de Kids & Us
Públic: Adreçat a infants a partir de 3 anys acompanyats per un adult.
Participació: Amb inscripció prèvia a la web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Marta Mata

30/09/22 (17.30)

Kids and us: Arts & crafts

Este taller está diseñado para estimular la imaginación de los más pequeños de la casa a la vez que aprenden vocabulario en inglés.

A cargo: de Kids & Us
Público:Dirigido a menores a partir de 3 anys acompañadas por un adulto
Participación: Con inscripción previa a la web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefònicamente a la Biblioteca Marta Mata

30/09/22 (18.00)

Crea...Acció! Coneguem els amfibis i rèptils: taller de toca toca

Taller pràctic i dinàmic on els infants toquen, observen i descobreixen directament diferents animals vius mentre aprenen les característiques i diferències entre amfibis i rèptils.

A càrrec: Bioeduca
Públic: Famílies amb infants +5 anys
Places exhaurides

CREA...ACCIÓ!“Little chef”

La tornada a l’escola serà molt especial per a tothom i hem trobat la manera perfecta d’experimentar fora de l’aula! Oi que sempre diuen que el secret de la cuina són els ingredients i la paciència? Prepareu-vos, doncs, per gaudir d’una meravellosa recepta!
“Little Chef” és un taller de cuina d’immersió a la llengua anglesa on els nens i les nenes redescobreixen la cuina, tasten nous sabors i proven noves receptes, mentre canten amb la Mixie! No us ho perdeu!

Dia: 30/09/2022
A càrrec de: Kids&Us
Públic: Adreçat a infants a partir de 3 a 7 anys acompanyats d’un adult
Participació: Inscripcions tancades

CREA...ACCIÓ!“Little chef”

¡La vuelta en al cole será muy especial para todo el mundo y hemos encontrado la manera perfecta de experimentar fuera de la aula! ¿Verdad que siempre dicen que el secreto de la cocina son los ingredientes y la paciencia? ¡Preparaos, para disfrutar de una maravillosa receta!
¡“Little Chef” es un taller de cocina de inmersión a la lengua inglesa donde los niños y las niñas redescubren la cocina, prueban nuevos sabores y prueban nuevas recetas, mientras cantan con la Mixie! ¡No os lo perdéis!

Día: 30/09/2022
A cargo de: Kids&Us