02/10/21 (12.00)

Dissabtes familiars: ¡Menudos pimientos! - Menú de cuentos

Pocas veces en vuestra vida os van a invitar a un festín de cuentos como este: con dulces amargos, fruta de primera, verduras y legumbres excelentes y otros exquisitos manjares. Todo esto servido con buena letra para que, a la vez que os alimentáis, os echéis un buen hartón de reír.

Actividad con motivo de la celebración del Año Internacional de las Frutas y Verduras.

A cargo de Marisol Casas (narradora)
Público: Niños a partir de 6 años acompañados por un adulto. (Máximo un adulto por burbuja de convivencia)
Participación: Inscripciones a partir del 20 de septiembre a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directamente en el formulari en línea.

02/10/21 (12.00)

Dissabtes familiars: Quins pebrots! - Menú de contes

Poques vegades a la vostra vida haureu estat convidats a un àpat de contes com aquest: amb dolços amargants, fruita de primera, verdures i llegums excel·lents i altres menges exquisides. Tot servit amb bona lletra perquè, alhora que us alimenteu, us feu un panxó de riure.

Activitat amb motiu de la celebració de l’Any Internacional de les Fruites i Verdures.

A càrrec de Marisol Casas (narradora)
Públic: Infants a partir de 6 anys acompanyats per un adult. (Màxim un adult per bombolla de convivència)
Participació: Inscripcions a partir del 20 de setembre a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directament al formulari en línia.