29/09/21 (18.00)

Va de contes: Ratolins de conte

Què feia en Frederick mentre la resta de ratolins treballava? Que potser somniava? Quin és el secret del ratolinet? Com s’ho farà en Cesc per pujar fins la lluna? I la rateta presumida? Acabarà a la panxa del gat al final del conte? Preguntes que només podràs respondre si vens a sentir tendres històries de ratolins!

A càrrec de: Anna Casals
Públic: Infants a partir de 3 anys acompanyats per un adult. (Màxim un adult per bombolla de convivència)
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Marta Mata o directament al formulari en línia. Places exhaurides.

29/09/21 (18.00)

Va de contes: Ratones de cuento

¿Qué hacía Frederick mientras el resto de ratones trabajaba? ¿Acaso soñaba? ¿Cuál es el secreto del ratoncito? ¿Cómo se lo hará en Cesc para subir hasta la luna? ¿Y la ratita presumida? ¿Terminará en la barriga del gato al final del cuento? Estas preguntas sólo las podrás responder si vienes a sentir tiernas historias de ratones.

A cargo de: Anna Casals
Público: Niños y niñas a partir de 3 años acompañados por un adulto. (Máximo un adulto por burbuja de convivencia)
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Marta Mata o directamente a través del formulario en línea. Plazas agotadas.