22/09/21 (18.00)

Laboratori de lectura i imatges: La revolució de les llavors

En Liam ha viscut una història meravellosa que ha canviat la vida dels habitants de la seva ciutat. Vivia en una ciutat lletja, trista i contaminada, però gràcies al nostre petit heroi s’ha convertit en un espai verd on fa goig viure-hi. T’agradaria fer de Cornellà una ciutat més verda? T’agradaria transformar els carrers en jardins gegants? Sí? La Revolució de les llavors ha començat!

Activitat que gira al volant de l’àlbum El jardí curiós de Peter Brown. També ens acompanyaran altres llibres on els seus protagonistes han provocat grans canvis amb actes molt petits.

A càrrec de: Les Maginettes
Públic: Familiar amb infants a partir de 4 anys (Màxim 1 adult per bombolla de convivència)
Places exhaurides

22/09/21 (18.00)

Laboratorio de lectura e imagenes: La revolución de las semillas

Liam ha vivido una historia maravillosa que ha cambiado la vida de los habitantes de su ciudad. Vivía en una ciudad fea, triste y contaminada, pero gracias a nuestro pequeño héroe se ha convertido en un espacio verde donde vivir es un placer. ¿Te gustaría convertir Cornellà en una Ciudad más verde? ¿Te gustaría transformar las calles en jardines gigantes? ¿Sí? ¡La revolución de las semillas ha comenzado!

Actividad que gira al entorno del álbum El jardí curiós de Peter Brown. También nos acompañaran otros libros donde sus protagonistas han provocado grandes cambios con actos muy pequeños.

A cargo de: Les Maginettes
Público: Familiar con niñas y niños a partir de 4 años(Máximo 1 adulto por burbuja de convivencia)
Plazas agotadas