El 5 de desembre de 1950 naixia Camarón de la Isla, la figura que va revolucionar l’art del flamenc. Injuriat pels puristes i convertit en tota una icona per al públic i en un referent per al poble gitano, Camarón va portar una vida sempre al límit. Un geni avançat al seu temps, cridat a ser un dels artistes més influents i determinants del segle XX, malgrat la seva prematura mort en 1992. A través de la veu en off de Juan Diego i de material audiovisual inèdit, “Camarón: Flamenco y Revolución” descobreix la persona darrere del mite, així com el llegat universal de la seva obra 25 anys després de la seva mort. La cinta va estar nominada com a millor documental a: Premis Goya 2018, Premis Forqué 2018 y Premis Platino 2019. Activitat emmarcada en el Festival de Arte Flamenco de Catalunya.

Organitza: Biblioteca Central de Cornell
Públic jove i adult